sábado, 13 de octubre de 2012

Herba moura, de Teresa Moure

Vítor desde la Ría de Ares nos recomienda un libro en galego, traducido al castellano como "Hierba mora".

“Herba Moura” é a novela gañadora do Premio Xerais 2005. A través dunha miscelánea de textos (cartas, poemas, recetarios, herbarios) a autora, coma se fose un compendio de estilos literarios e botando man de recursos tan dispares como a epístola, o diario, o ensaio, a poesía, o estilo directo, etc, constrúe unha novela estilisticamente deslumbrante, sen caer nunca no lirismo gratuíto nin no sentimentalismo, chamada a situar a narrativa galega nun novo contexto. Unha novela que deita unha ollada crítica sobre o devir das mulleres na historia, dándolles voz e recuperándoa para elas. Cando o leas tamén descubrirás cousas asombrosas sobre as linguas artificiais, sobre a herba da rula, o pé de león, a agripalma, as augas de arrecendo, o marrubio, a alcaravea, sobre pos para secar as bágoas e aclarar a visión… e moito máis.
 Herba Moura guarda entre sus páginas la vida de varias mujeres que se entrelazan en un histórico viaje desde la Holanda que regenta la reina Cristina de Suecia hasta la Galicia contemporánea. Además de las curvas del cuerpo y del destino, tienen en común una fina ironía y una densa sabiduría popular que impregna toda la obra y que hace que sea imposible no sentir ganas de robarle los pensamientos a Moure.
Remedios de amor con moraleja y con sabios consejos que vienen de mujeres que no es que sean de armas tomar como nos dice Teresa, sino que son ellas mismas las armas, besos que desearíamos haber dado nosotras en lugar de ellas, hechizos mágicos que en algún momento de la vida querríamos tener a mano...
Si quieres conocer más sobre Teresa Moure, estás a un clic

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada